I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 28 November 2011

sahabat_sejati_sentiasa_dihati

ok, now i want to dedicate this entry to my bestfriend forever...
this girl is the best best best friend that i never had.. dy baik, ceria, seorang kawan yang memahami n sentiasa ada untuk aq.. aq ske bile dpt jmpe dy, spend time ngn dy, bergelak ketawa dgn dy... kalau da gelak, confirm, x ingat dunia, haha... aq rindu dy...
babe, ko kawan terbaik aq, please be my bestfriend, until when-when... hehe... ;)
my beloved friend, aq nk ko tau yang aq syg ko n akn sntiase syg ko, sntiase sokong ko n sntiase ad utk ko xkire time sush or senang.. anytime babe...


the girl that i mention above is :

tadaa!!!! ha, nie la dy org ny... comey kn? ;)

 me with my beloved bestfriend, ;)

 kami sahabat sampai mati.... :)

special for the one and only NOORFAZRINA ZAINOLDIN.... <3<3<3
sahabat dunia akhirat saya

No comments:

Post a Comment